zondag 6 september 2009

Vloer doorslijpen


Omdat we aan de hele binnenkant van het gebouw een spouwmuur en isolatie gaan plaatsen moeten we fundering aanstorten, hiervoor moet de bestaande vloer opengeslepen worden, zand uitgegraven en zo nog wat meer van die werkzaamheden. Op deze foto zien we El Jefe bezig met de slijpjager met diamantschijf. De schijf komt net niet helemaal door de vloer heen, maar met de breekhamer krijgen we de beton er mooi uit. Het poft wel een beetje, maar het gaat als een speer. Super slijpjager dus die Hitatchi.

1 opmerking:

  1. Goede middag Peter en Yvonne,

    Met veel plezier heb ik, na een tip van ons ma, jullie blog gelezen.
    Echt leuk om te zien hoe jullie hier mee bezig zijn en dat jullie het zo professioneel aanpakken.

    Ik zal zeker deze blog blijven volgen zodat ik op de hoogte blijf van de ontwikkelingen.

    Hoe ziet de lange termijnplanning eruit?

    Als ik een keer in Vlierden ben kom ik graag eens kijken, helpen zal niet veel zoden aan de dijk zetten met mijn twee linkse handen.

    Succes verder

    Gr Joris

    PS houd je klussers in ere............(spreek uit ervaring)

    BeantwoordenVerwijderen