zondag 13 september 2009

Terug uit Bels en weg naar Epe, en een vloerkluis?

Zaterdagochtend ben ik teruggekomen uit Gent. Ik was daar voor het werk op een beurs, maar die was zo druk dat ik za ochtend al terug naar huis ben gereden. Yvonne was een weekendje naar Epe. Sjaak is de zaterdag bezig geweest om de vloerbalken van de aanbouw te slopen. Die zijn nu weg. Willem heeft puin geruimd. En ik zei de gek heb vloeren geslepen. Overal waar straks fundering moet komen in de bestaande bouw heb ik de vloer open geslepen. In het laatste stukje, wat straks de muur tussen de keuken en de studeerkamer wordt, troffen we nog een verrassing aan. Er ligt daar een stalen plaat van wel 1 cm dik..... Zouden we nu toch nog een oude kluis gevonden hebben???? Foto's volgen... Spannend.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten