zaterdag 24 oktober 2009

Bouwplaatsinrichting


Tja waar zet je welke bouwmaterialen neer. Op korte termijn komen er betonblokken voor het peilwerk, metselzand, cement en zo nog wat meer. Het is natuurlijk zaak om alles bij levering zo goed mogelijk op een plek te zetten. Je moet het gemakkelijk kunnen pakken en gebruiken, maar het moet ook niet in de weg staan voor werkzaamheden en dergelijke. Moeilijk moeilijk, maar allee, hier op de foto zie je een aantal pallets (van Ome Piet ja) die ik heb neergelegd en waar ik de betonblokken op wil laten zetten.

4 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    zijn jullie vrijdag of zaterdag daar in de buurt
    ik wil graag een kijkje komen nemen

    gr Joris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joris,
    Zaterdag zeker, vrijdag avond misschien effe, het is namelijk toepconcours.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar wil ik ok wel aan mee doen dan
    kan dat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben de hele dag in vlierden, dus ik bel je wel ff

    BeantwoordenVerwijderen