donderdag 31 december 2009

Wie kwamen er dit jaar op deze site:

Op het eind van het jaar is de tijd gekomen voor de jaaroverzichten, zo ook voor onze blog. Vanaf 16 maart houden we via Google Analytics bij wie er op de site komt, waarvandaan en zo nog meer van die dingen. een overzicht:
1600 Bezoekers
3040 Bezoeken, (dus gemiddeld kwam iedere bezoeker 2 keer)
6603 Pagina's werden bekeken (dus gemiddeld 2,17 pagina's per bezoek)
Onze bezoekers lezen redelijk snel, gemiddeld verblijven ze 1,5 minuut op de blog
De bezoekers komen uit 66 landen (hierbij moet ik zeggen dat ik als ik op reis ben ook wel eens op de site kijk.
De meeste bezoekers per dag was 32, op 6 september j.l.

Ook is bekend hoe de bezoekers naar onze site komen. Dat is heel mooi verdeeld, 33,45% komt als direct verkeer (die mensen typen dus de sitenaam in 1 keer goed in), 32,07% komt via verwijzende sites (zoals hyves, blogger, linkedin of "peer en pien"), en 34,47% komt via zoekmachines (google e.a.).
Zoekwoorden die gebruikt worden zijn: "vlierdenseweg" , "trekhaak" , "yolanthe (en wesley)" , "marmottenrace" , "profiel schoonmaker" , "hanekam schuin slijpen" , "apekooi opbouwen" , "pien en peer"

Je zult de gegevens die ik hier laat zien vast wel in grafiekjes kunnen krijgen, alleen daar ben ik nog niet achter, komt misschien nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten